Un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logo-ul este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo reprezentativ, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.
În continuare, iată câteva mărci de renume care și-au schimbat logo-ul anul acesta (în partea dreaptă fiind cel nou):
1. VH1
2. SAAB
3. Nivea
4. Lucky Strike
5. Facebook
6. Procter and Gamble
7. 20th Century Fox
8. Motorola
9. Hooters
10. Down-Jones
11. Firefox
12. Instagram
13. American Airlines
14. WNBA
15. Billboard
Sursa : Business Insider
______________________________________________________________________________________
Citiți și :
- Primele 30 mărci din lume – top
- Nume de scenă
- Piramida miliardarilor
- Originea numelor unor brand-uri celebre
- Muzica încurajează consumul de alcool
- Metrou futurist
______________________________________________________________________________________